-

Glömde säga förut att det är en tjej i min klass som är skitsmal! Alltså verkligen jättejättesmal, real life thinspo <3 haha. Tror dock inte att hon har någon ätstörning, för jag såg på hennes kompis blogg att de åt kladdkaka och grejer igårkväll, fast man vet ju aldrig... Hon var verkligen jättesmal, och har svårt att tänka mig att någon kan vara så smal naturligt. Fast hon kanske bara tränar mycket eller nåt. Ska hålla lite koll på henne haha, försöka ta reda på om hon har en äs eller inte. Lite stalker-varning där, hehe.

Nu sitter jag i alla fall och dricker te, har nyss duschat. Intressant info, javisst. Ska försöka lägga mig i tid ikväll, men det kan bli svårt... Måste kliva upp vid 6 imorgon, så egentligen borde jag gå och lägga mig typ nu, men är inte ett dugg trött. Gick och la mig vid typ 12 igår, men somnade inte förrän runt halv tre. Kommer dö om jag somnar så sent ikväll, fast då kommer jag garanterat vara trött imorgon kväll i alla fall, haha. Nej, jag ska nog ta och lägga mig och läsa lite i min bok kanske, brukar bli trött av att läsa ibland. God natt finisar! 


Postat av: Sara

Finns ju faktiskt dom som kan äta jävlat allt men ändå vara smal. Kan ju verka konstigt i våra ögon men det finns ju dom som vill gå upp i vikt ^^

Sv: Ja, jag smakade Rabarber/vanilj igår och det var riktigt gott! Och så bra att dom hade så bra pris, 3 sorter för 22 kr :D

2012-08-28 @ 09:56:00
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/
Postat av: Missa

Tack hahaha jag hade letat på heeeeeeeelt fel ställe, nu känns allt mkt bättre!

2012-08-30 @ 06:58:25
URL: http://perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: