20120824

Var ute på en powerwalk imorse, och sedan bestämde jag mig för att köra lite styrka när jag ändå var i träningskläderna. Blev lite planka, axelpress med hantlar, bicep curls, tricep extensions, bent over row, front raises och lateral raises. Vet inte vad allt heter på svenska så skrev de engelska namnen haha. Blev i alla fall 3 set av varje, var rejält mör i armar och axlar efteråt kan jag lova. Tog en snabb dusch och åt frukost, sedan gick jag till ica och köpte ingredienser till mina "gottebollar", typ nyttiga chokladbollar haha. De är rätt kaloririka, men det är bara nyttiga grejer i och jag kände att jag ville ha något gott såhär till fredagsmyset, haha. Lagade middag sedan också, kycklingsallad blev det.
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, läsa lite bloggar och kolla på pretty little liars. Hoppas ni får en trevlig kväll, oavsett om ni ska ta det lugnt som jag eller om ni ska ut! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: