20120827

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men hade fullt upp hela dagen och sedan åkte jag till en kompis som bor i stan och sov över där. Idag var första dagen på gymnasiet, det var väl... helt okej. Går i samma klass som hon jag sov över hos, vilket känns skönt, för alla var verkligen sjukt tysta haha. Visserligen kanske det blir bättre när alla lärt känna varandra, men det var typ pinsamt tyst idag, haha. De hade satt ut lappar med våra namn på borden, satt själv med en kille som inte sa någonting, fast jag försökte prata lite med honom, det var ju... kul. Vi slutade i alla fall tidigt, så då gick jag lite på stan med två kompisar. Hade egentligen inte tänkt köpa något, men var tvungen att köpa pennor och ett lås till skolan. Och när jag väl börjar köpa saker kan jag typ inte sluta haha, så jag köpte en bikini på rea också, samt en halsduk och ett vanligt baslinne. Allt var dock saker jag behöver, förutom halsduken, men nu får jag verkligen inte shoppa mer på ett tag, har gjort av med flera tusen kronor senaste veckan och det är ganska länge tills studiebidraget kommer...

Har lite ont i magen nu och har haft det hela dagen, tror det kan bero på att jag ätit rätt dåligt idag. Imorse åt jag en macka och smoothie på ett café, för vi började inte förrän 12, och min mage tycker verkligen inte om kolhydrater har jag märkt. Sedan efter skolan gick vi och köpte islatte, som också är typ bara kolhydrater, heh. Har i alla fall gjort i ordning ett glas med psylliumfrön som jag ska dricka snart, och sedan ska jag äta kycklingsallad till middag, tror jag. Det brukar min mage må bra av. Ska försöka ta mig ut på en promenad också, mår alltid bättre när jag varit ute och rört mig lite.

Det här blev ganska långt känner jag, så ska nog runda av nu haha. Skriver förmodligen mer senare, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: