21 augusti

Hej på er!

Idag tog jag, efter morgonpromenad och storstädning hos pappa, mitt pick och pack och flyttade till mamma. Kommer nog behöva vara här mycket i höst då pappa har fått ändrade arbetstider och kommer vara hemma väldigt sällan. Det är väl både bra och dåligt, antar jag. Här får jag laga min egna mat och mamma bryr sig inte så mycket om vad jag äter (om jag inte äter typ buljong eller varma koppen hela tiden då, heh). Å andra sidan så bråkar vi rätt mycket, vet inte riktigt varför egentligen. Känns som att allt jag gör stör henne, och hon blir sur så fort jag pratar med henne, vilket gör att jag blir sur och sedan fortsätter det så...
I alla faaaall, så tänkte jag laga zucchinipasta och kyckling till middag imorgon, så ska gå och handla lite på dagen. Älskar verkligen att gå runt i olika mataffärer och kolla på allting, vrida och vända på burkar för att se vilka som har minst kalorier, känna på all kaloririk mat jag inte får äta. Kan gå runt i flera timmar, folk undrar nog vad jag håller på med haha.
Nu ska jag bara läsa lite bloggar, sedan ska jag lägga mig och läsa min bok och sova, för imorgon ska jag upp på morgonpromenad innan frukost. God natt!


Postat av: Amanda

Haha jag brukar också gå runt i flera timmar i mataffärer. Går igenom hela affären flera gånger vänder och vrider på alllllt

2012-08-22 @ 07:57:13
URL: http://www.burnitoff.blogg.no
Postat av: Missa

sv: Haha det är bra!

2012-08-23 @ 05:12:48
URL: http://perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: