23 augusti

Klev upp imorse och drack mitt vanliga kaffe innan morgonpromenaden, men så smsade en kompis och frågade om jag ville gå på stan. Det ville jag såklart, så då slapp jag frukosten också. Hittade massa fint på stan, för mycket, har handlat för över 1500 kr, oops... Men hittade några fina hösttröjor, en jättejättefin hatt och lite block och sånt till skolstarten. Verkar som att de flesta redan börjat skolan, men jag börjar inte förrän på måndag, mohaha. Vi åt i alla fall lunch på stan också, åt en kräftsallad som bara bestod av salladsblad, tomat, paprika, kräftstjärtar och lite solrosfrön. Man fick dressing och bulgur i en liten skål på sidan också, men den strundade jag i.
Det blev ganska sent innan jag kom hem, men då värmde jag lite spenatsoppa och kokade ett ägg som jag åt till middag, sedan gav jag mig ut på en promenad. Det var riktigt skönt att promenera faktiskt. Märks att hösten är på väg, för det blåste rätt mycket men eftersom jag gick blev jag varm och det var väldigt behagligt. Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan sova, måste försöka gå upp lite tidigare på morgnarna nu så jag inte är helt död när skolan börjar och jag måste kliva upp klockan sex, heh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: