30 augusti

Förlåt för att jag varit lite off senaste dagarna, men har knappt suttit vid datorn alls. Har läst lite bloggar från mobilen, men det är så seeegt. Har över 300 inlägg på bloglovin att läsa ikapp nu, haha. Kommer nog inte läsa alla, men skumma igenom lite i alla fall.

Har ätit ganska mycket senaste dagarna, men inte för mycket. Eller jag vet inte. Vad är för mycket? Enligt shapeup har jag ätit i snitt 1166 kcal/dag senaste veckan, och senaste dagarna har legat runt 1500. Det känns så jävla mycket, men egentligen är det ju kaloriunderskott. Ska väga mig imorgon, läskigt. Känns som jag har gått upp hur mycket som helst, men det borde jag ju inte ha gjort... Fast å andra sidan reagerar inte min kropp som den borde på olika saker heller.

Funderar på att börja med healthy skinny girl diet nästa vecka, för att få lite struktur. Klarar inte av att bestämma själv hur mycket jag ska äta, vet inte vad som är lagom så det blir antingen för mycket eller för lite. Med en diet kan jag i alla fall känna att jag lyckas med något, om jag håller mig till den.

Förlåt för mycket babbel, är aningens förvirrad just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: