Middag

Åt nyss middag, kycklinggryta med zucchinipasta. Var riktigt gott faktiskt, har aldrig gjort zucchinipasta förut och var lite tveksam om det skulle vara gott, pasta av zucchini liksom? Men det blev jättegott, både jag och mamma, som vanligtvis hatar all mat jag gör, tog mer tills allt var slut haha. Det var ganska kalorisnålt också, zucchinipastan blev bara 16 kalorier per portion (fast det blev ganska lite, skulle nog ha tagit två stycken) och kycklinggrytan innehöll bara kycklingfilé, lite philadelphia light, vatten och kryddor.

Här ska det egentligen vara en bild på maten, men får inte in bilden på datorn så istället är det en ful text här. Kanske visar senare om jag får till det då. :)

Nu ska jag kolla lite på tv och smälta maten, haha. Sedan ska jag nog ut och springa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: