nittonde augusti

Har fortfarande ont i huvudet och känner mig allmänt seg, men tydligen är det bara "övergångsfasen" tilll lchf, får försöka stå ut. Ska väga mig imorgon så får vi se om jag har gått ner något. Känns inte som jag har gått ner, eftersom det blir så mycket kalorier när man äter såhär, även om man äter rätt små portioner. Har ätit strax över 1000 kalorier idag, vilket egentligen inte är så mycket, men för mig är det mycket. Kan liksom inte riktigt känna mig nöjd med intaget, även om jag ätit exemplariskt och bara nyttig mat (enligt lchf). Men men, jag har lovat att ge det några veckor, så jag ska inte ge upp än.


Postat av: fjärilsvingar

visa gärna före och efterbilder :D

2012-08-20 @ 00:27:27
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: