923

FRUKOST
125 g kvarg med funlight och psylliumfrön, kaffe med 20 g mellanmjölk (+90 kcal)

LUNCH/MIDDAG
Felix Kaeng ped gai (djupfryst färdigmat) (+370 kcal)

ÖVRIGT
90 g lättsaltad favoritmix, en morot (+463 kcal)

Totalt: +923 kcal



Min supergoda, men något onyttiga middag. Älskar den här rätten och när jag såg att den fanns som djupfryst färdigmat var jag bara tvungen att köpa den, heh. Det var liksom en lagom portion också, annars brukar man ju få helt enorma portioner om man köper typ thai take-away, så får man äta thaimat i en vecka efteråt...

Har lite ångest över den där favoritmixen (vet inte riktigt vad jag ska kalla det, det är typ som chips fast ändå inte haha, ni får googla om ni inte vet vad det är), försökte övertala mamma att inte köpa den när vi var och handlade, eftersom jag vet att jag har så himla svårt att stå emot när andra äter, men självklart skulle hon köpa den ändå... Om någon har något supertips på hur man står emot sötsaker, chips osv så får ni mer än gärna dela med er.

Postat av: forthesimplehearts.blogg.se

Hej ^___^ Har gjort en liten utmaning på bloggen, där man varje vecka ska försöka klara av små hälsosamma mål, samt svara på en fråga om dagen (som 30 små frågor ungefär, för att lära känna dig mer genom bloggen). Jag skriver det här för att jag tänkte att du kanske kunde vara intresserad :) Du kan läsa mer genom länken här, http://forthesimplehearts.blogg.se/2012/july/week-one.html och är du intresserad men inte förstår så mycket så är det bara att fråga! Kram ♥

2012-07-20 @ 06:31:47
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: