Helluu

Var ett tag sedan jag bloggade, hade nästan glömt bort bloggen lite.
Funderade på att ta bort bloggen, eftersom jag nästan aldrig bloggar och typ ingen läser (eftersom jag inte bloggar, förmodligen, haha), men känner att det är väldigt skönt att få skriva av mig ibland så därför behåller jag den nog. I alla fall ett tag.

Mår inte så jättebra just nu om jag ska vara ärlig, har ätit jättemycket de senaste veckorna, inte direkt hetsat utan bara ätit väldigt mycket, vilket såklart lett till att jag gått upp i vikt. Har för övrigt gått upp totalt 10 kg från min lägsta vikt, insåg jag för ett tag sedan. Känns ju... förjävligt. Det känns liksom ganska meningslöst att ens försöka, eftersom jag inte orkar fasta eller äta extremt lite, och jag har för dåligt tålamod för att gå ner långsamt. Har försökt äta runt 1200 kcal om dagen, men får bara ångest när jag äter så "mycket" och då hetsar jag istället, utan att kompensera. Idiotiskt, jag vet. Men jag är ju en idiot, så egentligen är det väl ganska logiskt.

Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget, eller om ni förstår något av mina ologiska tankar, men nu har jag i alla fall skrivit lite.

Postat av: captivatedminds.blogg.se

jag läser!

2012-09-30 @ 14:17:01
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: