Smal tjej i min klass

Kommer ni ihåg den jättejättesmala tjejen i min klass som jag berättade om förut? Förmodligen inte. Hur som helst så går det en tjej i min klass som är jättesmal, alltså verkligen jättesmal. Hon har inte varit med på idrotten en enda gång sedan vi började, och förra veckan skulle hon berätta för alla varför hon aldrig är med på idrotten. Precis som jag trodde så har hon en ätstörning som hon går i behandling för, och därför får hon inte träna eller vara med på idrotten. På ett sätt är jag väl glad för hennes skull, att hon vill gå upp och vikt och bli frisk. Det är ju jättebra, för ingen förtjänar det här. Men samtidigt kan jag inte hjälpa att tänka på hur fint det skulle vara om hon inte ville bli frisk, att få ha en vän som också är ätstörd. Hemskt, jag vet. Jag är en hemsk människa, fy.

Ville bara berätta det, heh...

Postat av: captivatedminds.blogg.se

jag tänker så med. när jag eller mina vänner blir friska, vad har vi gemensamt då?

2012-09-30 @ 13:55:43
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, jag har en sån i min klass med

2012-10-01 @ 18:25:41
URL: http://holdonandbereal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: